Formuleontwikkeling voor Horeca

Succes in de horeca valt of staat met het kiezen van de juiste formule. Deze formule  weerspiegelt de visie van de opdrachtgever en moet passen bij de uitstraling en locatie van het betreffende pand of terrein. 

In deze formule zijn de volgende onderdelen tot een samenhangend geheel verwerkt : De Locatie : Is dit in het centrum of in het buitengebied, betreft het een oud of een nieuw pand, hoe zijn de parkeermogelijkheden, hoe is de bereikbaarheid.                                        De Presentatie : De uitstraling van het pand, het meubilair, de interieur decoratie, het kleurgebruik, de muziek ( volume, genre), de kleding van het personeel, de beschrijving van het product, etc                                                                                                                         De Prijs : dit is een belangrijk beslispunt voor de gast en dient in goede verhouding te staan tot het gebodene ( prijs-kwaliteit verhouding).                                                                               Het Personeel : informeel of formeel, hoeveel service wordt er geboden, nadruk op klantvriendelijkheid en sfeer of juist op efficiëntie.                                                                    Het Product : wordt afgestemd op de doelgroep, die zich ook in dit product moet herkennen en het onderscheidend van de concurrentie.                                                Promotie : Hoe breng je je product naar buiten, waar adverteer je en op welke manier

ID&C stemt al deze onderdelen op elkaar af zodat er een goede formule ontstaat met een duidelijk concept. Dit vormt de basis voor een succesvolle exploitatie.  

 -

Reacties zijn gesloten.